دستمال را برداشتم و کمی شیشه شوی اسپری کردم روی آن. پنجره را باز کردم. هوای ملس سر ظهر روزهای نیمه اسفند با آن باد خنکی که همه دود و دم را با خودش برده بود پیچید توی اتاق. خودش را انگار کوباند به در بسته، از زیر در پیچید توی راهرو و در راهرو را محکم به هم کوباند. سرمست از این باد اسفندی دستمال را کشیدم روی شیشه های باران خورده. لکه های گل را که چند روزی بود بارونی...
ما را در سایت بارونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: دوشنبه 28 اسفند 1396 ساعت: 11:27